My childhood in short


Etche a Sketch drawingboard. Shit vad svårt det var! Hur tänkte de att ett litet barn skulle kunna rita nåt bra med den?


Mitt ritbord till datorn. Man kanske skulle prova på det igen. Long time no see!


Ååh! Min Kalle-Ankapocketsamling! Det borde ligga runt en 150 st.


Haha! Min utländska-mynt-samling! Undrar om den är värd nåt!? Fick de flesta av plastpappa no3, Janne.


Tro det eller ej, men det här var min nyckelknippa I HÖGSTADIET!!! :S


Min första BH, min första mobil, mina första solglasögon och min tandställning (jag vet, eeeww!!)

Kommentarer
Postat av: @nna@

Pentrollen = jag haha, sen du e ju rik tinka bjuder du mej på en resa nu??

2010-10-24 @ 21:55:09
Postat av: David

Jag vill ha mynten.

Snygg gubbe btw!! Har aldrig kunnat rita med en sån där bräda.

2010-10-25 @ 12:49:16
URL: http://resebesos.blogg.se/
Postat av: Berglund

Ja, de sluta alltid med att man rita fel efter typ 2 min å blev arg å börja om :P



jag har oxå massa kalle ankas pocket i källaren, du FÅR INTE slänga dom, ge dom t mig om du måste bli av med dom ;) jag ska se till att skaffa en jättehylla nån gång i livet som jag får plats med alla kalle igen! :D

2010-10-26 @ 21:41:35
Postat av: Katinka

Anna: Nja, så rik är jag tyvärr inte.



David: Du kan få Titta på dem!



Johan: Lugnt att jag inte gör. De vill jag ha kvar. Men du kan få ge dina till mig däremot!

2010-10-26 @ 22:26:57
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0