Det ligger typ en Japp i fönstret i rökrummet


Jag är allmänt uttråkad. Vanligtvis brukar det bero på att dagen har varit rolig som dagen går snabbt. Idag har
varit en helt värdelöst tråkig dag... men tiden har ändå gått rätt snabbt. Det går inte ihop liksom!

Först när jag kom hade jag onda föraningar... kändes som att någonting skulle ske. Någonting dåligt. Efter 3 minuter går min kortterminal offline. Där gick den sparlåga jag gick på.

De första - hmmm - kanske 30 kunderna var i top hundra de tråkigaste kunderna jag någonsin haft. Jag tänkte att jag skulle få igång mitt humör lite genom att skoja lite med trevliga kunder. Den planen gick i stöpet. När det väl kom en trevlig kund efter ett år eller så lyckades det inte väcka någon slags väntande energi hos mig what so ever. Jag var bara trevlig tillbaka men fortsatte ha den där knuten i magen och halsen.

Sitter och kollar på en Plopp i fönstret några meter bort. Inte sugen alls. Bara tittar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0