Heavenly dentists


Idag var jag hos tandläkaren. Efteråt frågade hon vad tandhygienisten brukade göra på mig. Jag har aldrig haft hål och hon sa att det inte var en absolut regel, men att de som inte får hål har större risk för tandlossning. Jag svarade att jag aldrig hade varit hos en tandhygienist. Vi bokade omedelbart en tid hos hygienisten för mig.

Jag vårdar mina tänder med stor omsorg. Tandborste och tungskrapa varje morgon och kväll och tandtråd varje dag utan undantag. Men idag efter att ha blivit så smått misshandlad i munnen av hygienisten känns mina tänder helt jävla fantastiska!!! Tack för det!!! att det kostade extra var det värt!

Börjar krypa upp ur mitt deppighetsträsk. Legat och läst Brontë säkert 3 timmar och nu har jag orkat mig upp ur sängen och tittar faktiskt på idol. Snart kanske jag till och med tillåter lite mänsklig kontakt och kollar om mobilen har blivit störd under dessa tystade timmar... kanske... snart... men inte än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0