Idag dog sommaren och hösten gjorde intåg för full styrka


Konstig sushi med Jenny. Bästa sättet att äta sushi är att dela upp konstigheterna.


Kanske blir det de här


Jag handlade en shockerande mängd mat. 600 kr för bara lilla mig. Men nu har jag bestämt mig, jag SKA börja laga mat ordentligt igen.


I all svängighet i bilen hem fick ett stackars ägg sätta livet till!

När jag kom hem satte jag mig tillrätta i soffan och läste. Efter ca en timma blev jag dåsig och somnade. Trots trekvartsärmad kavaj över T-shirten frös jag nästan så jag darrade när jag vaknade efter 20 min. Hemma i min lägenhet kl kvart över sju den 2a september. Sen"sommarens" slut. Nu är hösten verkligen här. Det krävdes en kofta och en tjock morgonrock för att bli varm igen... men även det tog ett tag. Jag hade nästan glömt hur kall min lägenhet är på vintern :(

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till med matlagningen :D Min pyttipanna blev grym!! ;)

2010-09-03 @ 09:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0