JAG ÄR SÅ ARG

Så arg och besviken! Jag har den här klumpen i magen och den går inte bort. Har försökt spela så jävla glad musik som jag bara kan men det går inte bort! Jävla skit. Har man betalat 1400 för en slingning och en klippning ska man fan FÅ en klippning också. Då ska frisören klippa tills det blir bra, inte säga att man får boka - OCH BETALA - för en ny tid för att klippa. Jävla skit heller att jag kommer tillbaka. Där gick typ resten av pengarna den här månaden på en jävla skitklipppning. På mitt förra ställe där det kostade 2000 - kostade skjortan - klippte hon för tusan järnet tills jag inte kunde gnälla längre!!!

Kommentarer
Postat av: Cat

Jävla idiotfrissa! Gå tillbaka och be att få en ny tid för klippning så du är nöjd. Utan kostnad naturligtvis! Annars kan du ju berätta att du tänker sprida till andra att de inte ska gå dit! Säg att du har en blogg som massor av människor! Hur kan man bete sig så??! Jag klagade på min frissa en gång, en annan än jag har nu, och fick komma tillbaka och bli omklippt utan kostnad. Det är ju frissan som har gjort fel!!

2010-09-13 @ 21:50:18
Postat av: Malin

Betalar med sådana priser ska man få en grattis fixning om man inte blir nöjd. Jag klippte och färgade mitt hår för ca 1200 kr och efter en månad hade typ all färg lossnat då fick jag en gratis toning som höll jättebra av min frisör.

Gå tillbaka och klaga om frissan säger nej får du fråga hur hon gör när hon är missnöjd med en produkt som inte höll vad hon vill...behåller hon eller tar hon och byter in den mot en annan...

Vill du ha back up så hänger jag med och ställer henne mot väggen.

Kram

2010-09-15 @ 14:59:05
Postat av: Katinka

Jag kände att jag gjorde mitt bästa. Om jag ska få min vilja igenom så måste jag nog skälla ut henne och jag vill då inte bli klippt av en arg tjej med behov av att avreagera sig! Stack för stödet ni två :P

2010-09-16 @ 06:51:54
URL: http://tinkalinka.blogg.se/
Postat av: Katinka

tack*

2010-09-16 @ 06:52:29
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0