Jag fiiiiikar

Idag har gått bra. Bara varit lite småhostig. Knappt snorat alls :D Om 1,5 h är mina 10 h på jobbet avklarade. Jag är så glad att jag friskade till mig rejält igår. Jag är så HIMLA duktig på att bli frisk alltså!!!!

Nu har jag ätit två mackor. En med kokt medwurst, en med ASGOOOD rökt skinka... typ GOURMÉ! Under det: bregott. PÅ det: slemmig paprika som har legat framme alldeles för länge. På knäckebröd... offcourse. Mår MYCKET bättre av det. Du som - som jag - mår lite illa av mjukt bröd, prova knäcke istället. Mycket mer mättande, godare i längden och nyttigare. YES!!!!

Nån som vill gå på yoga med mig på måndag!? 150 kr tror jag. PUSS!!!

Jag är så glad. Mitt liv är faktiskt bäst. Kunderna är söta. Jobbarkompisarna är de allra bästa. Vännerna är underbara. Familj + bonusfamilj är så fin. Pojkvännen... det finns ingen bättre... sorry alla ni andra med pojkvänner som inte är lika bra som min ;)

ÄLSKAR ER :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag går gärna nästa måndag!! :D

2010-09-10 @ 20:47:10
Postat av: Cat

Älskar dig också Katinka!!!

<3

2010-09-11 @ 09:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0