Sitter här

Dagen har gått obeskrivligt långsamt. Två timmar kändes som en evighet. Nu har jag ätit. Kyckling med mozzarella- och tomatsås med mathavre. Färdigmat för 55 kr... sedan en avocado för 10 spänn också. Usch vad man slösar!

Nu har jag ingen lust längre, verkligen ingen lust.

Jag vill åka hem. Men vad är det värt. Ska upp 5:30 igen och göra mig klar för jobbet. Sedan söndag. Sedan är jag ledig. Jag är så obeskrivligt INTE sugen på att sitta och göra samma sak hela dagen idag. Kan jag få göra nåt nytt? Rensa avlopp? Slakta en ko? Byta blöjor på gamla gubbar?

Uttråkad... uttråkad... uttråkad.

"Hej hej!"
"Var det bra så?"
"Det blir 465,50 tack!"
"Har du ICAkort?"
"Tack så mycket!"
"Hejdå!"

"Hej hej!"
"Var det bra så?"
"Det blir 1785 kr tack!"
"Har du ICAkort?"
"Tack så mycket!"
"Hejdå!"

"Hej hej!"
"Var det bra så?"
"Det blir 289 kr tack!"
"Har du ICAkort?"
"Tack så mycket!"
"Hejdå!"

TACK SÅ HIIIIMLA mycket! Röv

Kommentarer
Postat av: Frida

Du glömmer ju "ha en bra dag"!



En kille i kassan i affären i flempan säger ALLTID så till varenda jäkla kund! Som en robotröst liksom. Fattar inte hur han orkar.. Fast kommer man sent på dagen så mumlar han nästan ohörbart istället:) haha

2010-09-03 @ 15:34:00
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/
Postat av: Helli

Akta så inte chefen ser det! :s

2010-09-03 @ 18:43:09
Postat av: Katinka

Helena: Alla får ha en dålig dag



Frida: Fattar inte heller... man är ju bara människa. Man KLARAR inte en längre tid att säga samma sak... Sedan låter ju inte jag som jag skrev heller. Jag pratar ju med kunderna också samt upplyser om andra saker... men ibland känns det bara som man sitter och är värdelös.

2010-09-04 @ 06:14:36
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0