Mat 2011


Makaroner med bacon- och korvröra + avocado


Fläskfilé-chili con carne med ris och crème fraîche-slungad sallad


Födelsedagstårta till David (nom nom!)


Slut i skafferiet. Kikärtsbiffar med matvete, oliver och senap (!)


Hemgjorde fiskpinnar med potatismos (hemgjort offcourse), remouladesås och vitkålssallade


Havrekakor med russin

Platta och stekta kroppkakor med lingonsylt (de åkte rakt ner i stekpannan när jag såg "koktid 60 min"). Var vrålhungrig!!


Hemgjorda hamburgare med hemgjort bröd. Godast i världen!!

Fläskpannkaka med jordgubbssylt!!


Chokladpudding från grunden med grädde.


Ååååååh! Stuvade makaroner med falukorv, ketchup och grönsallad


Fläskfilegryta med jordnötter i kokosnötssås med ris och vitkålssallad.

Jag är så sugen på mat efter att ha gjort det här inlägget att jag nästan går under!!!

Kommentarer
Postat av: Cat

Wow!!!!!!! :)

2011-02-14 @ 07:12:32
Postat av: Berglund

mmmm möömms!

har satt i mig i ren desperation efter detta inlägg, 2 avokado och 1 blodapelsin! ;)

2011-02-15 @ 00:37:41
Postat av: David

Själv har jag satt i mig Berglund i desperation. Sorry alla som gilla honom!

2011-02-17 @ 00:23:34
Postat av: Berglund

hahahaha :D I'll be back again, and again, and again... http://www.youtube.com/watch?v=c9GAGjCrpRc

2011-02-26 @ 11:29:58
Postat av: Tinkus

Hahahhahahhaahahhahha!!!! Johan!!! Humor!!!

2011-02-26 @ 18:27:01
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0