Dag 2 - New York -> Toronto


Kaka på kaka. Självklart ploppade byxknappen av på New York-planet. Jag lyckades fixa det med lite sugrörsplast.


Yaaaa maaaan...


Fruit in a cup. Frukost på John F Kennedy flygplats i NY


En American Eagle. Planet var så lågt att jag fick gå genom det med böjt huvud!


Någonstans på vägen lyckades jag tydligen bli gift också


Äntligen framme i Toronto. Banting House Inn.


Ekorrarna i Toronto är stora som- och ser ut som råttor.


Sedan bar det av till en drop in clinic. David hade mått dåligt flera dagar redan när jag kom. Intressant att ha besökt både en seychellisk- och kanadensisk klinik :P


Här är mitt och Davids nya stammishak ;)


Maple Syrup. Kanadas pride and joy


Var inne och kikade lite på Ralph Lauren. Kändes som min prisklass. Den här förtjusande kreationen gick för endast 515 CAD. 3 600 kr, det är bara såååå värt det! A must-have.  Mmmmöms.


Helt galet. Man borde nästan ha köpt en. Det var flera hyllor fulla! Kanderade äpplen deluxe


David ville inte ha någon is...


Det är här alla rockstjärnor bor när de kommer till Toronto!

Kommentarer
Postat av: Cat

Åh! Tack för lite ny info! Haha..

Pussar och kramar

<3

2011-01-14 @ 22:52:06
Postat av: Berglund

hahaha David är så grym på att alltid få som han vill, (ang isen) han måste vara grymt besviken på resturanten! :D

2011-01-15 @ 14:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0