Sitter med en tjej i knät och med Tove på sängen

Gay!

Nejdå. Bara lite. Inte som Harry Potter. SÅ inte gay!

Iaf, frågan lyder: "Vad sa Harry Potter när hans mamma dog?"
- "Mat e gott"

Sitter med en kisse i knät och Tove sitter bredvid på gästsängen. Vi har varit och drivit runt på Kista galleria från klockan 18:30. Ätit på food court, tittat i affärer 2 h och sedan gått på 7e Harry Potterfilmen. Asgrym ju =D

Nu är det 1,5 h kvar. Sedan skjutsar T mig till Bromma flygplats och säkerhetskontroll och 3 h väntan väntar.

Nu ska jag inte tråka ut Tove nå mer :P Nu gör vi nog nåt annars kanske.

Tove: "Jag är hungrig, törstig, kissnödig. Fast jag kan ju faktiskt inte vara nån av dem, för jag åt nyss, druckit. Hehehhehe... Måste du citera det? Hehehehe... *blick*."


Då tycker Katinka vi går och äter, dricker, kissar =D Ciao. Hörs i Kanada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0