Dag 1 - Sverige -> Bryssel -> Frankfurt -> New York


Äntligen på väg. Ca 2 h väntan i planet innan det kunde lyfta, pga isig bana


Framme i Bryssel. Mitt plan hade redan gått pga förseningen. En mycket trevlig och leende flygvärd förklarade att det var fixat för mig att flyga först till Frankfurt och sedan byta därifrån till New York. Nu insåg jag att jag skulle missa planet mellan NY och Toronto. Fixade ett byte men det kostade 1050 ca, extra.


Dockor! De log med ALLA tänder!!!


Woho. På Lufthansa från Bryssel till Frankfurt fick msn isf choklad. Fick man inte på det tidigare flyget.



Till slut framme i gaten till New-York-flygen.



På Planet till NY. Lusthansa igen


Vegetarisk "pizza", på samma plan


Route


Pga förseningar blev det då en ofrivillig övernattning på Best Western Kennedy Airport. Men det verkade vara ett bra ställe! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0