Dag 3 - Toronto -> Montreal


Det är ett fejkleende, men du är söt anyways! På väg med tåget mot Montreal. Där talas franska som första språk.


Han fällde upp sin snabel över ansiktet


Vi såg en varg stå ute på isen utanför en liten by. Mäktigt faktiskt!!! (Bild tagen från Davids reseblogg)


På kvällen var det hockey i Montreals gigantiska Bell Centre. Montreal Canadiens mot Pittsburgh Penguins. Tyvärr förlorade Montreal =(


Canadiens maskot. Supersöt


Istvättarna (eller vad de nu heter) såg ut som elkontakter


Jag ber om ursäkt till alla som avundas mig för att jag fick gå....


Diner med en trevlig servitris. Men stället hade öppet ända till midnatt - eller längre beroende på hur många kunder som är kvar. Stackars personal.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Nänä, jag är inte avis. Det närmsta jag kommit en NHL-match är Los Angeles Kings träningsarena. Och Kings tränade inte ens då.

2011-01-17 @ 16:39:37
Postat av: David

Hahaha, men nu kan du iaf få pris för roligaste kommentaren i januari!

2011-01-18 @ 00:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0