Frankrikeresan dag 15 (15/6) - Skuggan kan vara skön vid toaletten


Jaha... och så vaknade man till den här skiten ;)


Den drogade katten måste fått dagens dos redan vid frukosten


Min älskling!!!


Jag spionerar lite på grannarna. Här: odlaren


Här: Man slänger skräp(lik?) på sitt bilflak


Freeeeeeeeeeeeknar!!! (crazy smile)


Skööööönt!!!!!!!!


"Kom nu älskling så myser vi ihop oss vid den offentliga toaletten och har det skönt till ljudet av fläktsystemet!"(?)


Seriöst! 20 spänn för en flaska rött...!


Vi hittade en senior citizen ninja turtle i sitt semester retreat. Han verkade lite dekis så vi störde inte


Tur att jag glömde bikini hemma. Jag kunde ju blitt arresterad för tusan!!


Vi körde internetmaraton på kvällen (typ 6h) iom att internet i lgh var så dåligt

Dag nummer två i Cassis. Fortfarande varmt, fortfarande sol, fortfarande underbart! Utsikten från balkongen som man ser när man vaknar får en att ta ett djupt andetag och slappna av.

Efter en frukost på baguette och sockersylt så tar vi en sväng på stan och njuter av solen, tittar på folket och tittar lite mer på folket och sedan myser lite mer i solen.

Vi käkade middag på ett dyrt ställe som David tyckte var over prized. Jag gillade min risotto, men jag måste säga att min sea bass kunde ha givit lite mer (för att hålla med David :P).

Resten av kvällen spenderades på en bar med skumma stammisar som lät otroligt mycket. Jag tog ett glas vin och David tog en rom&cola som jag nästan spydde av. Det var en femma rom i ett litet glas med cola, valuta för pengarna (?). Vi tog vara på att baren hade gratis internet (egentligen anledningen till varför vi gick dit). Sex timmar senare gick vi hem, vinkade åt restaurangägare och kypare från kvällen innan och så avslutades även denna dag!

Ljumna nätter.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0