Ät/drick inte...

"... när Du sitter vid personaldatorn!
Det är så lätt hänt att spilla på tangentbordet
och då slutar datorn att fungera."

Detta är det som står på en liten laminerad lapp högst upp på skärmen här på jobbet. Är så charmigt att man inte stannar vid att man inte ska spilla på tangentbordet utan att man ytterligare förklarar anledningen att det går sönder då ^_^

Har kört på en ny sak nu för att se om det dämpar mina svåååååååååra mat cravings som jag har på kvällarna. Imorse åt jag en stor skål med yoghurt och müsli, sedan två mackor till det. Till lunch åt jag en fetingmatlåda med nudlar, två köttfärs- och baconbiffar och sju stekta skivor falukorv (ifrågasätt inte blandningen - den är sammansatt av tre olika måltider) och så sallad till! Så trappar jag liksom ned matmängden mot kvällen och ser om mina cravings håller i sig eller inte.

Uppdaterar om detta senare. PUSS!!

Kommentarer
Postat av: David

Bara du äter är jag näjd ;)

2011-03-26 @ 01:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0