Come and shop with meeee!!


Före: Fynd - skärbräda, bläckpenna, piller, diverse maträtter, glögg.


Efter: nu ser man iofs inte hur rent och fint det blev bakom men ugnen och spisen är skrubbad ööööverallt. Nobbarna är bortplockade och skrubbade med stålull en och en.


Och kolla in bara mellan spis och skåp. Jaaaajamensan!! Mhmmmm!!

Idag har kylskåpsgrabbarna varit här igen. Lika trevligt som vanligt. Två gånger kom de dessutom. Första ggn för att konstatera att deras utrustning var trasig. Andra ggn kom de för att konstatera att mitt kylskåp var helt. Men de kom först och främst för att konstatera att jag och David hade rätt i var felet låg. Och dessutom för att konstatera att min lägenhet är som en bastu när solen skiner... OCH att konstatera att man inte ska snacka skit om andra hyresgäster inför en hyresgäst (moi).

Jag passade på att få lite hjälp med att dra ut ugnen för att rengöra också nu när jag fick hem ett par stora starka hantverkare! Det var någon metallgrej som satt snett så att den var svår att få ut så den böjde de till också. Väldigt händigt!

 Nu när jag har en frys och kyl som fungerar igen är jag väldigt lycklig och ska väl äntligen få handla nu då! =D

Kommentarer
Postat av: Cat

=D

2011-03-02 @ 21:02:40
Postat av: Berglund

Skönt att ni vet mer än TB deras egna lägenheter å kylar mm :D

2011-03-02 @ 21:49:42
Postat av: David

Fick du inte skalbaggarna på bild? De stora svartbruna?!

2011-03-04 @ 10:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0