FANTASTISKA bilder

Klicka här!!!

Kommentarer
Postat av: David

Coola bilder!

Men. Är det bara jag som tycker det är lite synd att han envisas med att efterredigera färgfylligheten på nästan varje bild. Färgerna är onaturligt starka och fylliga. Tillslut tar jag inte till mig färgerna i bilderna för de är så orealistiska.

Att använda det som effekt på några kort, absolut, men hela tiden, nej tack. :)

2011-03-10 @ 01:43:52
Postat av: Katinka

Säkert inte bara du. Men det är verkligen ingenting som stör mig. Tycker de är jättefina. Redigering är ju också en slags konst

2011-03-10 @ 07:29:31
URL: http://tinkalinka.blogg.se/
Postat av: Cat

Jag tycker också de är fina, fantastiska. Vad jag förstår är det en fotograf som var med under inspelningarna av en programserie, Human Planet, som tog bilderna. Jag tänkte inte alls på nåt med färgerna. Hm.. Bara motiven och känslan i dem. Kanske för att jag själv brukar redigera för att få exakt rätt känsla med färger och alltihop.

2011-03-10 @ 10:17:33
Postat av: david

jag är arbetsskadad! Fast jag inser det inte, eller ja, nu gör jag det!

2011-03-10 @ 22:37:24
Postat av: Cat

Hahaha.. Mmh, man kan alltså vara arbetssskadad åt olika håll :)

2011-03-11 @ 07:32:38
Postat av: David

Olika håll?! haha Nu hänger jag inte med här :P

Arbetsskadad för mig är när man upptäcker brister som ingen annan gör som inte arbetar med det. :p

Sen kan man vara arbetsskadad rent fysiskt också såklart. :)

2011-03-11 @ 22:15:26
Postat av: Cat

Inte jag heller.. haha.. kommer inte ihåg hur jag tänkte där.. hm.. Det var väl nåt med att jag jobbar med bilder också, och är arbetsskadad så att jag inte gillar när jag inte ser en perfekt bild.. eller nåt.. Fullständigt älskar verktyget "Intensitet/kontrast" i Photoshop. Med det kan man göra underverk med bara en liten dutt.

2011-03-12 @ 09:22:08
Postat av: Tove

Jag vill också ha en jaktörn!

2011-03-12 @ 15:50:15
URL: http://tobame.blogg.se/
Postat av: Carro Petersson

HERREGUD!!!!!!!!

Flög nästan en meter när den där vidriga spindeln dök upp hahaha!! Kräver typ varningstext nästa gång ;)

2011-03-14 @ 21:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0