Låt mig va

Imorse ville jag bara inte vakna...

Kommentarer
Postat av: Cat

Bara älskar din nya, egenhändigt byggda, sänghimmel! Kreativa Katinka - Bra företagsnamn kanske? ;) Hoppas du får en fin dag, och att veckan går fort och bra, så du kan få pusta ut i din sänghimmel sen. Säg till när jag ska hämta :P
Puss! <3

2012-08-03 @ 12:01:50
Postat av: Ida

Det är okej att ligga å slappa också om man vill det. Annars tycker jag att du kan komma hit så kan vi gå på tur, det brukar alltid muntra upp! :)

Svar: DET hade ju varit guld! Långtur i Norge med Ida!!
Tinka

2012-08-07 @ 02:14:39
Postat av: Ida

Javisst! Gillar du äventyr? Hade tänkt mig hit till helgen:
http://www.youtube.com/watch?v=0-hWVPkuzNQ&feature=mfu_in_order&list=UL

Svar: Jo det ser häftigt ut. Bara jag slipper sitta längst ut på klippan!!! :O
Tinka

2012-08-07 @ 11:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0