En måndagkväll och en tisdagmorgon


Jag tänkte utnyttja ett tema som vi pratade om igår kväll! Vi talade om att ingen där hemma vet vem någon är här nere och det tänkte jag ändra på! Bilden ovan från vänster: Elin, Matilda (lämnar oss dock på torsdag) och Vicky


Första omgången drinkar var verkligen överraskande goda... PERFEKTA nästan! Men den här omgången... som man ganska tydligt ser på Matildas ansiktsuttryck - var helt sjuk. Iaf de två bloody marys. Typ "fyll ett glas med vodka och toppa med lite tomatsoppa". Fattar inte hur de lyckades dricka upp dem.


Men det krävdes en hel del selleripulver för att få ner skiten!


Okej och nu är det morgon. Premiärdag för min inhandlade frukost. Grapefrukten (ja, jag känner mig himla duktig och nyttig) var smarrig som vanligt, skinkan var helt okej, gurkan var lite mesig faktiskt men smakade typ som en vanlig gurka, smöret var inget bregott (:'() men får duga för den här gången och om wasa knäckebröd finns det väl inte så mycket spännande nytt att säga. En helt okej frukost helt enkelt :) Bättre än ett äpple som det blev igår!

Kommentarer
Postat av: David

Är bordet väldigt litet eller skinkan väldigt stor? :p

Syns å hörs snart! Puss

2012-02-01 @ 22:23:37
Postat av: Tinka

Både och!! Bordet är bara ett hörnbord men dessutom finns det inga "Carlssons tunna skivor" här i Nice. Saknar dig älskling <3

2012-02-02 @ 12:34:33
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0