I'm sitting here in the boring room....

Öööööh... tråååkiiiiiiiigt!!
 
Sitter i fikarummet. Helt själv. Det enda som låter är nåt evigt brummande som jag tror är kylskåpet (möjligtvis läskautomaten) och klockan som obevekligt tickar... och så knappret från tangentbordet förstås.
 
Har varit olydig och ätit en macka vid jobbdatorn. "Ät/drick inte..." etc står det på ett 2*1 dm stort laminerat papper som sitter uppepå skärmen.

Jag storknar av leda för jag är så oerhört trött och gäspig.
 
Tänkte säga att jag inte håller med om citatet från ryska författaren Tjeckov: "... om du i första akten har en pistol hängande på väggen, måste den avfyras i sista akten." Men jag håller som sagt inte mer. Jag ämnar inte göra någonting alls med den laminerade pappersskivan ovanpå skärmen... Än mindre avfyra den 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0