Piquenique à Rålis

Allting började bra. Solen sken och det var allmänt najs. Detta tills vi insåg att jag hade med mig flintastek och ingen hade med sig tallrikar och att Axel hade med sig bag-in-box och ingen hade med sig glas.

Slutresultat: Jag dissade steken och blev bjuden på korv. Jag drack upp mitt medhavda vatten så fick Axel ha min fina Sydpoolenflaska till sitt vin. Pingvinvin!!
 

Totto var "Kool" i mina hippiebrillor
 
Gräsand. Äter. Gräs
 
Fiskmås. Får. Inte. Vara. Med. Axel. Kastar. Sko
 
Efter ett 1 minuts sommarregn kommer solen fram och skiner i våra hjärtan. Vi låg vid ett träd och blev inte blöta alls!
 
The gang
 
Axel kör ut-och-in-trenden på strumperna. Snyggt tyckte Axel, efter jag hade trimmat av två långa  trådar som stack ut i var ände

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0