Dag 4 på resan - Meursault och dess omnejd


En kärlekspromenad genom Meursaults utkanter
Finns det en vackrare blomma än Vallmon??


En av OTALIGA vinodlingar i Meursault


Var är det där för en ranka mitt mellan raderna?


Mystiskt ben...(?)


Fullt av spännande olikfärgade nyckelpigor var det och interrasial mating var i full gång. Trevligt


Dessa larver. Går det att inte gilla dem? Så fridfulla... även när de försöker fly så fort de bara kan från en jobbig paparazzi


Ett böljande rågfält <3


Smörblommor = sommar


<3


Hahahhahahahahha!!! Spanade in den här gummislangen mitt ute på promenaden och fick en fantastisk idé: att skrämma David. Jag satte foten på den och drog fram och tillbaka så att slangen slingrade och slängde sig fram och tillbaka som en orm och sa "David, titta". David trodde att jag blev biten och skrek i falsett <3


Ett vanligt djur i trakterna är den specialanpassade vinranketraktorn


Finns det avlånga spindlar?


Från en parkeringsplats i utkanten av stan finns en rullstolshiss...


På skylten längst ner står det på punkt nummer ett:
"* Vrid på nyckeln (om det finns en)"
Kan svara att det fanns det inte...


Här får man inte affichera sedan 1881


Farväl för den här gången Meursault!!


 


Kommentarer
Postat av: Vicky

fina bilder darl!

Svar: Tack hun'!
Tinka

2012-06-19 @ 08:25:38
URL: http://vickys.se/
Postat av: Cat

Katinka! Du är inte bara illustratör utan även fotograf. Och så humorist förstås, jag bara älskar dina bildkommentarer.. haha..

Svar: Haha <3
Tinka

2012-06-19 @ 09:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0