"Baby it ain't over 'til it's over..."


Some daily inspiration

Börjar mer och mer likna ännu en dag i sjuksängen. Idag gör det även lite ont i magen vilket det inte gjort tidigare.

Passar på att allmänbilda mig lite. Igår läster jag om historian bakom de nuvarande oroligheterna i Syrien och dess president, Bashar al-Assad. Idag har jag läst om Silvio Berlusconi, Italiens föredetta premiärminister. Och nu läser jag om Ungerns premiärminister, Viktor Orbán.

Bara trevliga sympatiska gossar alltså.

Nu tänkte jag (försöka) lusläsa DN.

Kommentarer
Postat av: Cat

Jaha, trodde du förkovrade dig i det franska språket genom att läsa landets tidningar ;)

2012-03-02 @ 10:15:09
Postat av: Cat

Kryyyyyyya!!! <3

2012-03-02 @ 10:15:44
Postat av: David

WOW! Börja med den här flower power stilen! Diggar den hårt! Den har en karraktär av nordamerikanska indianer som jag gillar.

Men du får inte röka på :)

2012-03-03 @ 03:49:58
Postat av: Tink

Absolut!!!! Jag är helt såld!! Måste bara få ett VISA-kort först så jag kan förkovra mig i hippieskatter!!! Can't wait!!

2012-03-03 @ 10:32:51
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0