Où êtes vous, les francais?

 
J'ai tellement envie de parler francais en ce moment!! Où sont tous les francais? Où êters vous, qui pouvez venir faire vos cours à Kvantum?
 
Et s'ils viennent... il ne viennent JAMAIS à ma caisse. Mais volontiers à la caisse en face de moi. Comme pour faire chier! Et... s'ils viennent à ma caisse. C'est toujours comme ceci:
 
Un groupe de gens francais arrive et je suis tellement heureuse!!
 
Je dis: "Bonjour monsier!"
 
Il dis: "Det är lugnt, du kan prata svenska med mig"
 
Pourquoiiiiiiiiiiiiiiiiii???

Kommentarer
Postat av: Cat

Nää! Hahaha.. Du skulle ha fortsatt prata franska ändå :P

Svar: det hade han ingen lust med!
Tinka

2012-10-14 @ 10:25:45
Postat av: Cat

Nä, du sa det. Vilka dumma!

2012-10-15 @ 09:47:38
Postat av: Cat

Eller 'han' skrev du ju. Vilken dum blir det ju såklart då! :)

2012-10-15 @ 09:48:27
Postat av: Ida

Ibland önskar jag att du kunde lägga till en svensk version under, för alla oss som inte fattar ett ord franska.

Ibland inte. Det här blev ju bara för roligt.

Google translate:
Jag vill så gärna tala franska nu! Var är alla franska? Där du metrar, som kan komma till din klass Kvantum?

Och om de kommer ... Det behöver inte komma till min kropp. Men gärna kontanter framför mig. Som att pissa! Och .. om de kommer till min bil. Det är alltid så här:

En grupp franska folket kommer och jag är så glad!

Jag säger: "Hej Monsier!"

Han sade: "Det ar lugnt, kan-Prata Svenska Med MIG"

Pourquoiiiiiiiiiiiiiiiiii???


HAHAHAHAHA!

Svar: HAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!! Fantastiskt!! Här kommer en version för dig:
Jag vill verkligen prata franska just nu!! Var är alla fransmän? Var är ni, som kan komma och handla på Kvantum?

Och om de kommer... då kommer de ALDRIG till min kassa. Men gärna till kassan mitt emot min. Som för att jävlas! Och... om de kommer till min kassa. Då är det alltid på det här viset:

En grupp fransmän kommer och jag är så lycklig!!

Jag säger: "Bonjour monsieur!"

Han säger: "Det är lugnt, du kan prata svenska med mig"

Varfööööööööööööööööör!?
Tinka

2012-10-20 @ 12:43:46
Postat av: Ida

Hur många gånger jag än läser igenom denna text så kommer jag inte fram till vad det går ut på. Mer än att en eventuell fransk man nekar dig att tala franska med han i kassan?

2012-10-20 @ 12:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0