Mamma kan det där med ironi ibland...

Flashback:

сατ says:

annars kan du ju komma imorron och kolla Simon & Tomas :)

Tinka - Internetägare says:
oj!

сατ says:

fast du kanske vill komma hit och käka glass :) om jag har nån

Tinka - Internetägare says:

nä, det kan jag inte. ska träffa david och en som heter frida imorgon kväll

сατ says:
ok

Tinka - Internetägare says:
haha

сατ says:
jobbar du imorron

Tinka - Internetägare says:
men jag kommer nu
nä är ledig då

сατ says:

såg att du var sugen på glass

Tinka - Internetägare says:
=D
hahahhaha

сατ says:
fast jag är rätt trött så jag tänker nog gå och lägga mig rätt tidigt, men ska du åka buss då eller..?

Tinka - Internetägare says:
fast är inte sugen på vanilj med chokladkross ;)

сατ says:
för det var rätt halt och slirigt på vägarna
hm.. vad du var kräsen då!

Tinka - Internetägare says:

mm, ska åka buss
hahahaha

сατ says:

jag kan ju alltid bjuda på en kopp te med riskaka
kanske jag till och med har lite kokosmjölk
man kan, om man vill, bryta lite riskakor i kokosmjölken

Tinka - Internetägare says:

hahahahahahah
HAHAHAHAHAHHA
FYYYFAAAN VAD ÄCKLIGT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0